Θέλοντας να αποχαιρετήσει με τον καλύτερο τρόπο το 2008 αλλά και να υποδεχτεί επίσης το 2009 η Moet & Chandon δημιούργησε για το μπουκάλι της Brut Imperial μία ακαταμάχητη και πολύ αριστοκρατική επένδυση. Το όνομά της είναι Midnight Gold.
Η έμπνευση ανήκει στην Camille Toupet, μια ταλαντούχα Γαλλίδα σχεδιάστρια η οποία έχει ήδη δουλέψει με θρυλικές μάρκες, όπως είναι οι Louis Vuitton, Dupont, Boucheron, Loewe, αλλά και… η Moet & Chandon
Η περιορισμένη αυτή έκδοση των 1.500 κομματιών που διατίθενται σε όλο τον κόσμο, περικλείει την διάσημη φιάλη σε μία εξαιρετική σατέν συσκευασία, διακοσμημένη με κρύσταλλα Swarovski και χρυσές πέρλες, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί ξεχωριστά η κάθε μία πάνω στο μπουκάλι.
Η έμπνευση ανήκει στην Camille Toupet, μια ταλαντούχα Γαλλίδα σχεδιάστρια η οποία έχει ήδη δουλέψει με θρυλικές μάρκες, όπως είναι οι Louis Vuitton, Dupont, Boucheron, Loewe, αλλά και… η Moet & Chandon
Η περιορισμένη αυτή έκδοση των 1.500 κομματιών που διατίθενται σε όλο τον κόσμο, περικλείει την διάσημη φιάλη σε μία εξαιρετική σατέν συσκευασία, διακοσμημένη με κρύσταλλα Swarovski και χρυσές πέρλες, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί ξεχωριστά η κάθε μία πάνω στο μπουκάλι.
Αν θέλετε να το αποκτήσετε μάλλον πρέπει να βιαστείτε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου