Bουργουνδία - Νεμέα / Νάουσα - Villanova de Gaia

Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Το κρασί προτιμούν πάνω από τους μισούς Έλληνες

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία που εμφάνισε έρευνα της εταιρείας GPO, που έγινε για λογαριασμό και με χρηματοδότηση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σχετικά με την κατανάλωση του κρασιού στη χώρα μας.
Τα αποτελέσματα τα παρουσίασε ο υπουργός Αλέκος Κοντός στην Λήμνο, κηρύσσοντας την έναρξη του 1ου Συνεδρίου Οινοτουρισμού που πραγματοποιήθηκε στη Λήμνο πριν από μερικές ημέρες.
Το κρασί είναι το ποτό που προτιμούν πάνω από τους μισούς (54,9%) Έλληνες που πίνουν αλκοολούχα ποτά. Το συγκεκριμένο ποτό καταναλώνεται ιδίως από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (άνω των 45 ετών), μεσαίων και χαμηλών κυρίως εισοδημάτων , και με έμφαση γεωγραφικά στην περιοχή της Πελοποννήσου.
Το Wineillusion παρουσιάζει μερικά από τα συμπεράσματα με βάση τα στοιχεία της έρευνας :
Η κατανάλωση κρασιού αυξάνεται όσο μεγαλώνει η ηλικία.
Οι νεότερες ηλικίες καταναλώνουν κρασί, αλλά δείχνουν περισσότερη προτίμηση στα υψηλής περιεκτικότητας σε οινόπνευμα αλκοολούχα ποτά (ουίσκι,βότκα κ.α.).
Το 95,1% των καταναλωτών κρασιού επιλέγει τα ελληνικά κρασιά, αλλά όσο αυξάνεται το εισόδημα υπάρχει μια στροφή προς τα εισαγόμενα.
Το 66,3% θεωρεί οτι η ποιότητα του κρασιού συμβαδίζει με την τιμή του.
Το κρασί θεωρείται κυριώς συνοδευτικό ποτό του φαγητού, ενώ μόνο στις νεώτερες ηλικίες είναι ένα ποτό που μπορεί να καταναλωθεί μόνο του, χωρίς συνοδεία φαγητού.
Το λευκό κρασί προτιμούν κυριώς οι νεότερες ηλικίες και οι κάτοικοι της Θεσσαλίας .
Το κόκκινο κρασί προκρίνουν οι κάτοικοι των νησιωτικών περιοχών και της Μακεδονίας .
Το 53.6% δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει τυποποιημένα κρασία , το 27,4% χύμα και το 12,2% επιλέγει και τα δύο.
Το χύμα κρασί επιλέγουν άτομα ανώ των 65 ετών, χαμηλού εισδήματος, απόφοιτοι πρωτοβάθμιας εκπαίδευση και κυρίως κάτοικοι της Πελοποννήσου.
Η προμήθεια του κρασιού από τους κατοίκους των αστικών περιοχών σε ποσοστό του 43,8% προμηθεύονται κρασί από τα super market , ενώ το 37,1% των αγροτικών περιοχών από τοπικούς παραγωγούς.

Μάλιστα το 67,9% των ερωτηθέντων, κυρίως γυναίκες και άτομα ηλικίας 18 – 44 ετών, δήλωσε ότι στην περίπτωση που έβρισκε ατομική τυποποιημένη συσκευασία κρασιού στους χώρους διασκέδασης θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα άλλα αλκοολούχα ποτά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Created by A.Kourkoulis